tekbasimabakiyorum öncelikle maddiyat olduğunu ve kültür olduğunu düşünüyorum. toplum olarak kadınları mutsuzluğa alıştırarak büyütülüyoruz. erkek aldatır sus, babandır döver o sevgisinden sus, kocan kıskanıyorsa seni seviyor sus, okuyup ne yapacaksın zengin koca bul sus, amaan yediğin önünde yemediğin arkanda sus, abin o senin karşılık verme sus, sen kız çocuğusun ne haddine sus.. o kadar çok şey var ki… Türkiye kadınlarının en büyük sorunu ataerkil bir topluma kadın olarak gelmiş olmasıdır.