Ftmnrkrdss Merhaba, 4 ay kontrolümüzde kendi doktorumuz demir damlası başlatmadı bahsetmedi daha doğrusu bugün aile hekimimizden verdiler Vegaferon damla başlayan var mı? Yan etkisi oldu mu?
Gokturk_ Ftmnrkrdss bizede verdiler doktorum kullanma dedi Ocena kullanıyoruz kabız yapmıyor çok şükür 4.ayından beri
2bebegim Ftmnrkrdss aynısını yaşadım. Bugün 4.ay aşısı için sağlık ocagina gittim vegaferon verdi. Kendi Dr umuzu aradım bestiron kullanmamızı söylemiş.
twofruits Ftmnrkrdss büyük oğlumda sidefer kullanmıştım sağlık ocağının verdiğini kustu ve içeriği temiz değil diye söyledi bir çok anne şimdi iki aylık oğlum var ona da ya ocean ya da sidefer kullanmayı düşünüyorum
Ayfa1608 Bize de bugün verdiler de ebe kabızlık yapablir dedi. Korkuyorum onu kullanmaya kabız yapmayan damla varsa anneler yazsın ondan alalım bari😐
Cnsadl Onu kullanmayın içeriği temiz değil ve dişlerde kararma yapıyor üstelik tadı çok kötü ve kabızlık problemi yaşarsınız içeriği temiz olanlardan tavsiye ederim
Cnsadl Ayfa1608 ben şuan ocean microfer kullanıyorum sorun yaşamadık d vitamininide ocean kullandığım için tercih ettim bestiron newvit falanda var temiz içerikli
Gokturk_ Nuriye16 kilo başına 1 damla şeklindeydi ama günde 2 kez 10 damlaya çıkardı toplam 20 kullanıyoruz
Buket57 2bebegim bende az önce 4.ay aşımızı yaptırdım,banada vegaferon verdi doktoruma mesaj attım bekliyorum bakalım☺️
Htckbra0716 Biz 2. Aydannsonra başladık prematüre doğdumuz için çocuk kardiyoloji doktorumuz başlattı. Sağlık ocağı vegaferon verdi ama genelde bu huusuzluk gaz kabızlık yspıyor istersen sidefer al dedi doktorumuz. Bizde sidefer kullanıyoruz.
Binnur_cam Elifturcan sidefer bizi mahvetti 2 gün verdim şuan bıraktın ocean geçicez muhtemelen .. Kaka yemyeşil cıvık içinde sümüksü şeyler var berbat kokuyo kaka … Gece 2 3 kere ishal kaka yapıyor yavrum uyku düzenimiz şaştı.