Aslan-23 Sezeryan dikişim enfeksiyon kapmış dikişini alırsak da almazsakta açılacağı varsa açılacak denildi ne yapmam gerekiyor başına gelen varmı
bananeabiya Aslan-23 iç dikişlerde de mi var enfeksiyon yoksa sadece dış dikiş mi canım? Geçmiş olsun bu arada 💐
kaderkaya34 Aslan-23 ben 2 kere ameliyat oldum sezeryandan sonra 1 ay hastanede yattım, benimkini doktorlar açtı ama dikişlerin altında nerdeyse 1 litreden fazla iltihap birikmiş. Benimki ameliyat kaynaklıydı ama. Allah yardımcınız olsun.
bananeabiya bananeabiya benim iç dikişlerde iltihap vardı onu bastırarak çıkarttılar eğer iltihap bitmeseydi ben de ameliyat olucaktım. Allah yardımcınız olsun enfeksiyon olayı zor
Aslan-23 Canangunden ne yaptın peki evde ilaç vs kullandınmı dikişini aldılarmı açılır diye aldırmaya korkuyorum kiloluyum göbeğim üzerine düşüyor terli kalıyor hep o bölge
Atillaveannesi Aslan-23 Benimde aynı şekildeydi canım bol bol pansuman ve o arada kalan kısıma gazlı bez koyuyordum sık sık değiştiriyordum mikrop kalmaması için