Benimm olmuştu ultrason ve emar çekildi kist ve kitleler oluşmuştu mastit olmuştum ben emziremedim makina ile sağım yaptım hep yarıp boşaltıldı göğsüm ama sertlikler vardı sağdım öyle hep emziremedim ve sonlanınca bile geçmedi doktora gidince de bunlar çıktı düzenli 6 ay kontrole gidip geldim. 5 yıl sonra hamile kaldım doğum yaptım emzirdimm bu defa inşallah emzirme ile tüm sıkıntıları gitmiştir 7,5 ay sadece emdi zaten bi kaç ay daha geçsin hormonlar düzelsin öyle kontrole gitcem çünkü süt bezleri harekette olduğu için doğru sonuç alınmaz