Twinboysmom35 İkizlerim dün hepatit b aşısı oldu hemşire ateş yapmaz dedi dün ateşleri çıktı acilde serum vurulduk bugün sabahtan tekrar ateş başladı 37.4 ün üstüne çıkmıyor ateşleri ama bilgisi tecrübesi olanlar var mı çok ağlıyorlar ve korkuyorum🥹