Merhabalar kızım 1 yaşında normal şartlarda günde bir kere kaka yapar nadiren max 2 olsun 10 gün önce bir anda 5-6 kere kaka yaptı birgün ve ilk zamanlar yeşilli açık sarılı ve normal kakasına göre oldukça akışkandı ayrıca zehir gibi kokuyordu ertesi gün kalktık yine aynı olunca hemen doktora götürdüm ishal salgını var dedi ilaç yazdı kan değerlerine baktı sıkıntı yok dedi gönderdi fakat şuan 10 günü tamamlıyoruz ve hala bu sorun bitmedi napıcqmı bilmiyorum nasıl kesicemi bilmiyorum. Çocukta herhangi bir sorun yok onun keyfi gayet yerinde ve zehirli ishal değil lütfen tavsiyelerinize açığım