elifcicek_07 2 gündür kavranıyor çocuk yaa röntgen çektiler piknik tüpüne dönmüş çocuk ondan sonra biraz düzelmişti şimdi yine aynı elma yağı dışında herşeyi denedik ondan biraz korkuyorum. Kiraz temizleyip çekirdeklerinden sıcak kompres bile yapıyoruz nurse harveys ne maflor kullanıyoruz. Allah aşkına bi çaresi yok mu bunun makat çatlağı alerji kanlı kaka çocuğum dünyaya geldiğine pişman oldu yaa. Asla masaj yapamıyoruz yaptığımız zamanlarda da asla çıkartamıyor ve ben sadece salata ile besleniyorum ama kesinlikle gazın önüne geçemiyorum yaa çok yıprandı çocuk yaa
Alyaberen_ elifcicek_07 benim bebeğimde şuan öyle bayağ zaman geçmiş üzerinden ama sizinki ne zaman düzeldi bebeginjz
zeldax elifcicek_07 ah kuzum benim, bayağı gaz olmuş, inşallah tez zamanda çıkarır gazını da rahatlar. Canım karnını yaglayip bisiklet çevirme hareketi yaptınız mı, bi de sıcak duş ve karın üstü yatırma ise yarar derler.
Aylizzcmn İnsallah biran once skntili gunler gecer. Biz gaz olusmamasi icin uyurken sirt ustu uyanikken karin ustu yatiriyoruz hem sirt kaslari gelisir hemde kafasi dinleniyor.
elifcicek_07 Aylizzcmn doğduğundan beri asla yüz üstü yatıramıyorum dönüyor hemen kendini düzeltiyor ve bunu bilinçli 😔
GunesPera Canım ben bu zor günlerde karnına havlu ısıtıp koydum ve en önemlisi acı elma yağıyla atlattım sen neyinden korkuyorsun? Rabbim acil şifalar versin inşallah gaz sancısı çok kötü biz bile dayanamıyoruz 😢
elifcicek_07 GunesPera elma yağı aldım ama deri altı ile vücuda zarar verir mi diye çok korktuğum için süremiyorum. Benim çok fazla şeye vücudum alerjik tepki veriyor alerjide anneden bebeğe geçermiş onada bişey olur diye korkuyorum ve üstelik şimdi gıda alerjisi de çıktı çocuğun sütü kesti doktoru
Deletedmom_116 Çiğ sebzeler gaz yapar canım benim. Salata yemeyi kesip denesen birde? Her alt açmada bisiklet egzersizi yapın. Sıcak suya oturtun. Nurse Harveys ve biogaia bize çok iyi gelmişti.
elifcicek_07 Deletedmom_116 daha alerjisi çıktığından beri yiyordum. Bilmiyordum teşekkür ederim keserim artık. Egzersiz yaparsak bir iki de olsa çıkartıyor ama hem çıkan onu rahatlatmıyor hemde çok zor hareket ettiriyoruz sürekli kasıyor kucağımda yapmaya çalışıyorum nefessiz kalıyor kendini sıkmaktan.