Deryaca Kızlar 4 ay 25 günlüğüz bebeğimin yattığı yerde kıl görüyorum saçları dökülüyor neden olabilir sizce ?
Aselhuma41 Deryaca oluyor öyle benim bebeğimde de öyleydi kendidr çekiyordu dayanamadım sicakken direk kestim çünkü emzigine filan yapisiyordu ağzına filan götürür diye dedim en güzeli kesmek
motherofLeyla Deryaca bizimkide 2 buçuk 3 aylıkken beri döküldü şuan 4 ay 20 günlük çıkmaya başladı artık, Her yerimiz bebeğimin saç kılı olmuştu bende tüy toparlayıcı aldım rahatca temizliyorum yatağını
melisimm_ Benim bebeğiminde neredeyse tüm saçı döküldü. 6 aydan sonra çıkmaya başladı. Şuan 10 aylık, ipek gibi saçları. Sebebi birçok şey olabilir ama 6 aya kadar dökülmesi normal.