elayf 11 ay 6 günlük oğlum. Emeklemiyor(poposunun üstünde gidiyor arada),kısmen dönüyor çok hareketli değil. Figür hayvanlar aldım leğenin içine su koyup balıkları atıp onlarla oynatıyorum. Kelime kartlarından hayvanları seçtim sesler çıkartarak onlara bakıyoruz. Tam anlaşılmasa da inek ve kediyi taklit etmeye çalışıyor. Aktivite masası var onla uğraşıyoruz biraz. Arabaları sürerek düt düt diyor,köpeğimiz var top diyerek at getir oynuyorlar. Sam taplinin sesli kitabı var onu çok seviyor okuruz günde bir kere. Ama genel olarak sincap kitabın dokun-hisset serisini okuyoruz. Bol bol elini tutup yürütmeye çalışıyorum, koltukta tutunarak yan yan gidiyor. Haftada 3-4 gün parka gidiyoruz. Benim şarkı söylememe bayılıyor tüm şarkı listesini ezberledim zaten. Alkış,baybay yapıyor. Uykuları düzenli genelde 4 saat aralıklarla uyuyor(genelde 2 uyku). Gündüz en geç 8 de kalkıyor, akşam en geç 9 da yatmış oluyor. Gece beslenmesini kesemedim henüz. odasını çok erken ayırmıştım ama depremden sonra birlikte yatmaya başladım tekrar maalesef. Gece de 2 kere falan uyanır bir huzursuzluğu yoksa emer yada omzumda yatırırım. Şuan için sadece bir dişimiz var aylardır bekliyoruz gelen giden yok 😂