Oğlum 7 aylık diş çıkartiyor dün geceden beri ateşi var 38 oluyor geri düşüyor ateş düşürücü falan veriyorum netten baktım da 38.5 geçmese sıkıntı yokmuş önerebileceğiniz bişy var mı huysuzluk falan yok sadece ateş ve eline ne versem ağzına götürüyor bu tam olarak ne zamana kadar sürüyor