Nergisssss Bu uyku rutieli beni yordu ne yapsamda uyumuyor yaşına girdi hala uyaniyor gündüz en az 2 saat uyuyor aksamda en geç 21.30 da ancak daha da erken 20..00 de uyutman gerektigini okudum babasi göremez bir yere gidemeyiz bu işi nasil çözucem bilmiyorum
melegim71 Nergisssss bence 8 9 idael bende 9 da yatiyorim kizi 2 yasina gircek yeni sabahta 8 de kalksr geenelde 1 yasinda 3 uyku yapardik suan tek uykudayiz oda 12den 3 4 kadar . Sabah kacta uyaniyor
Ozlem2904 Nergisssss 12. Ve 13.ayda uyku gerilemeleri oluyor maalesef. Şuan 19aylik 9da kalkarsa 21 30da yatmış oluyor öğlen 1 saat falan uyuyor. Uyandıktan 4.5 saat sonra ilk uykuya yatıyor
Zeynepp054 Nergisssss Benim bebeğim 9.aya giricek uzun zamandır 9.30-10arası uyuyor akşamları. Erken yatırsam hiç bir yere gidemiyorum hiç birşey yapamıyorum. Sabahta 7-7.30 arası kalkıyor günde 3 uyku yapıyor 1er saat
Nergisssss melegim71 sabah 7-8 gibi kalkiyor 11 gibi uyuyor 1 saat veya 1.5 uyanir 3.5 saat sonra 1 saat daha uyuyor yine 4 saat sonra aksam uykusuna geciyor
Nergisssss Ysgl26 kaliteli uykusunu alabilmesi için büyüme hormonu salgilaniyor o yüzden uzmanlar 8 de yataginda olsun diyor benim bunu saglamam zorda
melegim71 Nergisssss yani siz erken yatirdikca uyuma suresi etkilenicsk 7 8 kalksa busefer oglem uykusuna uyumicak oda sıkintı bence 11 yeeine 12 cekin oglen uukusunu yani bana gore 9 iyi geliyor hatta biyere gidince 10 dogru donuyirum oyle uyutuyorim yani 8 cok zor bence demekki kizina o gece uykusu yetiyor oyuzden 2 saat uyuyor ogken
Ysgl26 Nergisssss çok zor kimse yapamaz bunu yapan da varsa helal olsun. Hadi kışın belki tamam ama yazın 8 de uyutmak imkansız..dediğiniz gibi be biyerr gidebilrisiniz ne bebekle doğru düzgün vakit geçirebilirsiniz çalışıyosanız. Oğlum 14 aylık. Doğduğundan beri gece 10 da uyur çok nadiren 9 da. Baya da büyüdü hormon salgılıyo yani 😀 aynı ayda olanlara göre boyu da kilosu da baya fazla..
Nergisssss Ysgl26 allah saglik versin kaçta kalkar bende ayarlicam artik boyle olmayacak 22 da uyuyoruz bi suredir ama 9 da basliyorum uyutmaya 2 saat anca uyuyor
Barlashatice Ysgl26 oğlum kışın 7 de uyurdu yazında en geç 8 de uyur düzeni sis kuruyorsunuz bebekler değil
Nergisssss melegim71 cogunlukla 12 buluyor uyutmam 9 da kaldirsam bu kez aksam gec uyumaz mi onu bebekken denedim gece 1 buluyordu uyutmam
melegim71 Nergisssss 9da kaldirmayin 9da uyutun 8 de uyutuursaniz cocuk ogleni hic uyumaz oyuzden suanki duzemi iyi yani 12dede oglen uykusuna geciyosa zaten