Brcygt Memeyi biraktirmamin birinci gününü geride biraktik. Ama göğüsüm aşırı şisti ve agriyor nasil oluyor bu süreç süt ne zaman geri cekilir sislik ne zaman iner nasil acısı geçer tecrübeli anneler deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏