yigithanmom54 Dün 4 oda takımı atmıştım en çok bu ikisi beğenildi son kez soruyorum hala kararsızım sonuca göre karar vereceğim teşekkür ediyorum şimdiden 🙏❤️
Gokturk_ yigithanmom54 ahşap daha güzel canım modası hiç geçmeyen birşey .Bende oğluma 1 sene bekleyip memeden kesince direk ahşap alacağım
Minikkusuumm yigithanmom54 bu siteden alt komşumun kuzeni aldı aynı takım bendede var bendekini çok beğendi daha kaliteli ve sağlam dedi mahalledeki mobilyacidan almıştım bende ordan ne alırsam gerçekten çok sağlam çıkıyor mailleri aşırı kaliteli söylemek istedim belki alıp memnun kalmazsınız
yagmurkokusu_ Ahşap , Ahşap ve Ahşaaap oda dizayn bile söylemiştim size boşverin grileri , açık açık döşeyin renkleri de uydurun.
yigithanmom54 yagmurkokusu_ kararımı kesin olarak verdim 😂 evet ahşap alıyorum sipariş vericem şimdi şükür ki kaç günün sonunda 😂😂 ama böyle yakışacak halı avize tarzı şeyler bulamadım ya trendyoldan bakıyorum ama biraz desenli halı istiyorum çocuk halısı sonuçta bulamadım asla 😂
yigithanmom54 Minikkusuumm çok alan kişiyle görüştüm mağaza da bize yakın çok beğendik bilmiyorum alan herkes memnun 🙏inşallah bende memnun kalırım ❤️
Sherlockthecat yigithanmom54 avize de ben şundan aldım https://ty.gl/wfyieka6t5 Halı çok aradım bulamadım evde krem rengi hi halım vardı onu koydum sonra zaten oyun halısı koyacağım 😊
Sherlockthecat yigithanmom54 yigithanmom54 yok lena junoydu galiba ismi 😊 direkt mağazada görüp beğenmiştim masalda . Çok da yer gezdim ama aklım hep o modelde kalmıştı fiyat olarak da orası en uygunuydu 😊 6 aydır kullanıyoruz odaya her girdiğimde içim açılıyor iyi ki almışım 😍
yigithanmom54 Sherlockthecat ayy güzel günlerde kullanın inşallah çok güzel ❤️ evet ya halı konusu biraz sıkıntılı uyan bir halı bende bulamadım bi arkadaş attı sade krem rengi peluş halı belki ondan alırım diyorum 😂 avize çok güzelmiş bize de uyar bakıcam bende 😍