Selam Kızlar, aylar önce kızıma çam Sakura hastanesinde alerji testi yapıldı bir çok sonuç yazıyor anladığım kadarıyla susam net yazıyor alerji ama susam harici 5 tane değer var bunlarda da spesifik ige yazıyor sonuçlar yüksek yani pozitif gözüküyor. Kendi özeldeki doktorumuzda baktı ama anlamadı bunların ne olduğunun susam gibi yazıyor olması lazım dedi. Muhtemelen testi yapan doktorda gözükür hangi besinler olduğu dedi ama maalesef biz aylardır çam sakuradan sonuç göstermek doktorla görüşmek için randevu alamıyoruz. Direkt gidip sormak istedik yardımcı olmuyorlar randevu alın diyorlar. Spesifik ige nedir yaşayan var mı? Yada o doktor gerçekten görebilir mi? Göremeyecekse kendimi harap etmeyeyim randevu için