aysenur-1998 Bebeğim emeklemeye yeni başladığında düşmüştü. Bişe olmadı ama sonradan burnunun üstü kızarıp duruyordu sürekli. Doktora götürdüm kırılmış olabilir mi diye. Doktorda onların burunları şu an kıkırdak röntgen çeksemde bişe belli olmaz. Boşuna radyasyon alır demişti. Büyüdükçe eğrilikten anlarsınız anca kırıldığını dedi. Yani kırılır mi bilmiyorum ama kırılsada büyüdüğünde belli olur.