Şimdi konuşmanın evreleri var. Konuşmaktan kastınız ne önce. Doktorumuz bir çocuğun ağzından çıkanı cevresindeki herkes doğru şekilde anlıyorsa bu konuşmadır demisti.bu konuşmanın da tam anlamiyla 2 yaş ve sonrasında olmasini bekliyorlar.17 aylık bir bebeğin konusmamasida evet çok normal.he kimi bebekler dil gelişimi hususunda daha üstün yeteneğe sahiptir.ornegin benim oğlum 1.5 yaşında 2li cümleler kurup 2 yaşında muntazam akıcı bir şekilde konusabiliyordu. Kızımda aynı aylarda cümle kurdu hemen hemen ama oğlum kadar doğru kusursuz ifade edemiyordu cümlelerini.suan 29 aylık kızım şunun şurasında 2 3 aydır gayet anlaşılır bir şekilde konuşabiliyor