Hanimlar bebegim 3,5 aylik. Besiginde dogdugundan beri uyumuyor. Ana kucaginda uyuyordu ve yanimda. Ana kucagi elektrikli sallaniyor falan ama artik kucuk gelmeye basladi. Hamak salincak almayi dusunuyorum. Bu arada 4. Ay atagindayiz sanirim. Sakinlestirir mi sizce