Masi Merhaba kizim 2.13 gunluk eskiden gunde 1 yada 2 kere kaka yapardi ama pazertesinden bu yana gunde 4,5 defa yapiyo.Bu normalmi?
Honey Masi benimki 3 aylık bazen 2, bazen 3, bazen 4 belli olmuyo. Çoğu zaman bezlerden taşacak şekilde 😊
Fadimenur0468 Masi bebegim 3 ay 16 günlük anne sütü aliyor. Gunde 5 yada 6 defa yapiyor ama 1 ini dolu yapiyorsa oburleeini az yapiyor.
asocialmom Masi bizde de aynı sorun 3,4 gündür günde 4,5 e çıktı silmekten poposunu aşındırmışım o derece
BurcuMasal Bizim alerjiden dolayı sayısı fazlaydı diyet sonrası azaldı damla falan kullanıyor musunuz?
Masi Honey eskiden 1 defa yaptiginda bezden tasiyodu ama simdi az az yapiyo ama gunde 4 5 defa oluyor
melodininoglu Benimkide 2 aylık ama azaldı sayısı çok. Mama kullanıyoruz sadece. Ve skatı yapıo . Dün sabahtan beri hala yapamadı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️
12eren12 Masi 4 aylığız 7-10günde bir yapıyo kaka sorunumuz var, yoksa günde 10 defa yapmasına razıyım
Masi 12eren12 gunde 1 defadan 4e 5e artirinca insan endiseleniyor.annelik işte kaka yapti vay yapmadi vay😁😁😁
Gonca89 Masi doktora sormuştum canım eger gunde 4 5 kex kaka yapıyorsa iyi beslendiginin anlamıdır demişti