H_e_y_o Bagi Neo kullanıyorum. Çok memnunum. Minimal, hafif, tek elle açılıp kapanıyor. Bizdekinin rengi ve deseni marina, çok eğlenceli :) Rengini beğenip yolda durdurup soranlar bile oldu. Avm otoparkında tek elle kapattığımı gören biri de gelip markasını sordu.