Kızlar kızımın sırtında böyle egzema gibi bişey çıkmıştı, aslında egzema fotolarına baktım alakası yok ama işte çocuk doktoruda cildiyede tam birşey demedi, çocuk doktoru yumuşatıcı kullanma dedi, cildiye çok sert lif kullanma işte dar giydirme bu normal bişey dedi pomat yazdı 10 gün kullanıcam sırtından hariç göğüs bölgesinde 2 tane daha çıktı ama onlar fazla sertleşmedi kremi sürünce geçiyor gibi. Neyse ben deterjan değiştirdim, yumuşatıcı kullanmıyorum. Şampuan lif sabun kullanmıyorum. Hergün banyo yaptırırdım şimdi gün aşırı yaptırıyorum birde öneri üzerine babydream natural şampuan ve vücut losyonu aldım doğal içerikli diye bu defada kafasında sivilce gibi pütür pütür sertlikler çıktı yani ben neyden olduğunu ne kullanacağımı çözemedim yahu doğal içerikli diye alıyorum yine sorun çıkıyor ya bu granül sabunlarda alerji yapıyor mu acaba deterjan onu kullansam ve başka nasıl şampuana güvenipde kullancam hadi başka şampuanda alerji yaparsa :(