Merhaba hanımlar, reglim 9 gün gecikti, İstanbul’da yaşıyorum fakat Şuan başka şehirdeyim o yüzden kan testi ile uğraşmak istemedim. İki tane test aldım dün ve bugün yaptım ikisinde de ikinci çizgi silik çıktı, google dan baktığımda yeni gebeliklerde olabileceği yazıyor, başına gelen var mı? Hamile miyim?