Dnz15 Kızlar gece cisimiz hep yukarı doğru kaçıyor sslerde aynı durumu yaşıyor musnz ya da bez tavsiyeniz var midr
Ckudll Dnz15 molfix kullanıyorum doğduğundan beri, eğer düzgün takamazsak taşma oluyor. Geceleri 1 numara büyük bez takıyorum herhangi taşma vs olmuyor böylelikle
Gokturk_ Dnz15 11 ay oldu baby turco kullanıyorum hiç öyle birşey olmadı .Çünkü oğlum tam üstünü değiştirip ya da bezini takacağım sırada heryere fışkırttığı için 😀
minel_ciler2 Baby turco kullanıyorum birde bez fark etmiyor gerçi pipi yukarı doğru bakarsa sızıyor 😀
Kemozeh Doğduğundan beri en doğalı ve sağlıklısı olan yıkanabilir bez kullanıyoruz ne çiş ne de kaka hiç taşma sorunu ol adı ☺️
barlassmoom Dnz15 ondan oluyordur :) bizimkinin de altını değiştirirken bazen hareketlenmiş oluyor yukarı doğru bırakmıyorum özel bölgesini. bez sıkıştırmayacak şekilde o kısmı hafif bol bırakarak bağlıyorum. öyle olunca çişini yapınca iniyor ve taşmıyor:)