Günaydın anneler birkaç gündür sezeryan dikiş çizgimde bir kaşıntı mevcut aranızda bu durumu yaşayan var mı dönüşümlü scarex ve contractubex kullanıyorum normalde hiç kaşıntı yapmamışlardı. Çizgimde halen kırmızılık mevcut sanırım 1 yıla anca toparlıyormuş çizgi..