kivitoannesii Ben AOÇ sütüyle mayalıyorum yoğurdumu şişede çeyrek süt kalmıştı skt 13 ğydü bende dün mayaladım bir gün sonra yani kaynatıp evdeki yoğurttan mayaladım bi sıkıntı olur mu tadında bir sıkıntı yok