Srpapatya Kızlar hangi ilaçları kullanıyorsunuz ben Demir ilacı ferum kullanıyorum d vitaminini hemşire kullanma artık güneşten alır dedi ama içim rahat etmedi hangisinden almalıyım
Dry_cn Srpapatya d vitamini ocean en iyilerden demir ilacı da ocean kullanıyorum ama newvit daha temiz diyorlar ona geçmeyi düşünüyorum
Tgcmrt35 Srpapatya oğlum 3,5 yaşında d vitamin eksik ocean kullanıyorum doğduğundan beri 1 haftalık kızım var onada ocean veriyorum oğlum dışardan eve girmez bahçeli evim var ama güneşten alma olayı toplum yalanı bence 😂🌸
oglumubeklerken Srpapatya bebeğiniz ne kadarlık? Benim oğlum 20 aylık doktorumuz d vitaminine 3 yaşına kadar devam edicez dedi. Doğduğundan beri kullanıyorum ben güneşten aldığı yeterli olsa herkese aynı şeyi söylerler diye düşünüyorum.
Srpapatya oglumubeklerken kızım 11 aylık kan ilacı ferum yazmıştı doktor kansizliktan 12 damla veriyorum d vitaminini bırakmıştım ama tekrar başlamayı istiyorum ne alım lac damla vermeliyim acaba
Dry_cn Srpapatya d vitamini 1 puf sprey oda 3 damla oluyor demir ilacı kilo başı 2 damla bebek kac kiloysa 2 ile çarp canım