Rumeysa_arya4 Silikon göğüs ucu kullanıyorum fakat bebeğimin bırakmasını çok istiyorum siz nasıl bıraktınız yardımcı olabilir misiniz 2 ay 11 günlük🌝
Femme1 Rumeysa_arya4 bizde 56 günlük olduk bu sabah uc olmadan denedim yine 4 5 kere çekti sonra istemedi bakalim nolcaz
HilalAtlas Rumeysa_arya4 bende 1 ay kadar silikonla emzirdim emzirirken yarıda kesip silikonı çıkarıp devam ettim bi kaç denemeden sonra direkt memeyi tutmaya başladı sonra tamamen bıraktı silikonu
motherofsunshine Rumeysa_arya4 kızım 2 ay 15 günlük. Benim de gögüs ucum olmadığı için mecburen silikon uç kullanıyorum. Arada silikonu çıkarıp veriyorum ve öyle emince çok mutlu oluyorum. Tamamen geçebilmek istiyorum ben de. Durumumuz birebir aynı. Gelen önerileri okuyalım bakalım 😇
egee_momm Rumeysa_arya4 4. Aya kadar denemediğim şey kalmadı 4. Ayda kendisi bıraktı fırlatıp attım silikonu hemen 🫠 umudumu kaybetmiştim valla hiç bırakmayacak diyip duruyordum
Femme1 Rumeysa_arya4 evrt ama ben o izdirap ile ugrasmiyorum sagiyorum genelde biberon ile veriyorum. Biberonun akışına alışmış durumda suan da. Bilmiyorum benim durum iç açıcı değil bırakması çok zor
annesininkuzusu__ Bnde kızımi 2 ay boyunca öyle emzirdim bı gün annem dedi az şerbetli su yap göğüs ucuna sür ver emsin bı iki kez yaptım zorlndm pes etmedim öyle tutu şimdi silikonsuz emiyo öyle deneyin derim
Rumeysa_arya4 HilalAtlas ben öyle yapınca ağlama krizine giriyor o yüzden artık silikonla emzirmeye devam ediyorum şu an sadece aman emsin de silikonla emsin düşüncesindeyim
HilalAtlas Rumeysa_arya4 vazgeçme benim bebeğimde öyleydi her emzirmede mutlaka deniyodum en sonunda tamamen bıraktı en iştahlı emdiği zamanları dene ve silikonu cıkarır cıkarmaz memeni ver
Rumeysa_arya4 motherofsunshine Bende bazen uykuda yakalamaya çalışıyorum gece yarısı tam uykudayken azıcık silikonu veriyorum sonra hemen çekip göğüsümü vermeye çalışıyorum 3-4 defa çekiyor göğüs ucum olmadigi için ağlama krizine giriyor doktorumla konuştum doktorum dedi ki böyle yaparsan sinirlenip memeyi reddedebilir zorlama kendini böyle rahat hissediyordur biri sana istemediğin birşeyi yapınca hoşuna gider mi dedi bırak emiyorsa böyle emsin yeterki emsin dedi fakat bana zorluk oluyo
Rumeysa_arya4 HilalAtlas Benim kızım tam bir çingene ağlama şeklini görsen nolur silikonla ver göbeği düşücek ağlamaktan dersin😅
Rumeysa_arya4 egee_momm Benim bebeğim de öyle kayınvalidem 1 haftadır bebeğin kilosunun güzel olmadığını söyleyip duruyor 🥺
Rumeysa_arya4 egee_momm İnşaallah benim kızım da öyle kendisi bırakır yaaa çünkü zayıflıyor sanki artık
0000Bahar Rumeysa_arya4 canım bende silikonla emziriyordum doktor bırakmam gerektiğini söyledi bebek kilosu düşmüştü ben silikon uçla emzirip ucu çıkınca hemen bırakıp silikonsuz verdim bi kaç kere öyle denedim zorladım uçlarını çıkarttım her seferinde ucundan tutarak uzattım öyle öyle cok şükür bıraktık