Selâm kızlar bugün 8 günlük olduk normal doğum yaptım kanamam kesilmiş dün gece taktım küçük bı bez kalktım az önce lavobaya damla kan yine yok erken kesilmemiş mi sizce ilk doğumumda daha uzun sürmüştü üstelik bı kaç tane daha dikişim duruyor yani afedersiniz de makat tarafında düğüm mu elime geliyor lavaboda