kucukoglum_1 Kızlar 15, 20 gun önce 4aylık aşı mızı olduk iki bacaktan yalnız bacağının birinde aşı olan yer top gıbı elimize glıyor bu normalmı dıger bacağı öle degil
Selenlikli kucukoglum_1 aynısını suan bende farkettım. 3 gun oldu aşı olalı.ögrenebıldınız mı nedenmıs?
Aslan2103 Selenlikli bizim 2 aylik verem asisi olmustu daha yeni top gibibsisti. 4. Ayda bacaktan oldugunda hemsire soylemisti bacaktaki asinin 1 tanesi kizarir siser mudahale etmeyin demisti. Kolu sisince yazdim hemsireye normal sismesi keselemeyin banyoda bisi surmeyin dedi