Selamlar , 8 buçuk aylık oğlum bu zamana kadar çeşitli şekillerde uykuya dalıyordu ama son zamanlarda meme dışında bişeyle uyumuyor ve en fazla uykusu da 30 40 dk falan . Gece özellikle yarım saatte bir uyanıyor üst dişleri geliyor buna mı bağlasam yoksa meme düşkünlüğü mü bilemedim . Bir de asıl kafama takılan hep ağlayarak uyanıyor gözünü açar açmaz gaz çıkarıyor acaba emzirmek midesini mi rahatsız ediyor ? O yüzden mi uyanıyor ? Daha önceleri reflüsü vardı onu atlattık ama tam geçmemişte olabilir belkim . Emzirerek uyutan ve bebeği uzun saatler uyuyan var mı gerçekten ?