Familyboy Ödemesi zamlı yatan varmı bu ayla beraber zamlı alınacak diye duydum her yerde ama yine aynı tutar yatacak görünüyor
la_leomer Familyboy zamlı yatmadi tam tersi bı cogunda aldığı parasının bı kısmını kesmişler 100 200 gibi
dolis Familyboy zam yapilmamis resmi bir açıklama yok henüz.ama.bazilarinin düşürülmüş önceki aya gore