Merhaba herkese doğum yapalı 2 yıl oldu ve özellikle şu son 1 senedir daha belirgin şekilde idrar yapma hızında ciddi bir azalma var bende. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba? Eskiden çok su içen bir insandım iki senedir eskisi gibi çok çok su da içmiyorum ondan mı oldu bilmiyorum fakat mesanem ne kadar dolmus olursa olsun tazyikli bir şekilde gelmiyor çok yavaş akıyor. Afedersiniz sorum için saçma gelebilir bilemiyorum çok dikkatimi çekmeye başladı bir türlü fırsat bulup doktora gidemedim en yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum zaten yaşayan varmı merak ettim açıkçası