Merhaba güzel anneler. 19 aylık kızım var. Emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. Fakat kızım memeye çok bağlı. Sabah kalktığında emiyor. Öğle ve gece uykusuna emerek dalıyor. Gece 3 defa uyanıp emiyor. Aralarda keyif yaparak emiyor. Çalışmıyorum. Ben sürekli yanındayım. Alışkanlık haline getirdi etmeyi. Süt, hazır süt, devam sütü denedim içmedi. Yumurta, peynir yemiyor zaten. Nasıl bırakacağım bilmiyorum uyku saati geldiğinde veya gece kalktığında ne yapacağım bilmiyorum. Alternatif bir şey bulmalıyım anne sütü yerine. Hiç sallayarak ya da ayakta uyutmadım. Ayran içiyor yoğurt yiyiyor. Kafam çok karışık. Lütfen bana yardımcı olun.