Tugbatknmz lütfen bant salça boya vs gibi şeyler denmeyin. 15 aylıkken bıraktık gece beslemesini. Öncesinde hep kitap okurken söyledim. Geceleri artık kalkmıyoruz uyuyoruz kitaptan örnek verdim oda kalkmıyo artık büyüdük, memelerde gece uyuyo süt üretmiyo vs diye gece uyanınca su teklif ettim ilk iki gece alışması zor oldu sonra uyanınca kendi artık memeler uyuyo dedi o şekikde bıraktı