Elifdefnem Merhaba anneler. Sma mama kullanmaya başladım yeni bebeğim 4 buçuk aylık ama sevmedi sanırım içmiyor yutmuyo ağzında bekletiyor. Ve kokusuda bana balık gibi kokuyo sizde de öyle mi acaba. Bebeğimde sevmemiş olabilir mi içersede hemen kusuyor
elfhmzamstfkml Ben kullanıyorum ilk verdiğimde pek istemedi sanırım tadını sevmedi ama alıştı içiyor çok şükür
HasanFatmazkanKara Benim kızım da 3 ay 22 günlük ve doğduğundan beri sma anne sutu ikisi bir arada kullandık şimdi hiç sutum yok bu yüzden sırf mama kullanıyorum ve sma bende tam tersi evolvia filsn aldım sma biraz kabızlık yapıyor diye ama malesef onları hiç içmedi sma kullanıyoruz kabızlık sorunu olmasın gaz sorunu olmasın diye de biogaia damla kullanıyorum düzenli bitmeden alıyorum ki damla vermediğim gun olmasın diye bir de ara ara mamasına sızma zeytinyağı koyuyorum ve düzenli kakasını yapıyor