sbl_akrss Merhaba hanımlar doğumumdan dört ay sonra 26 haziranda regl oldum bi defa sezeryan doğum yaptım bu ara da bugün 15 Ağustos ve hâlâ adet görmedim emziriyorum düzensizlik normal mi? Nerdeyse 50 gün olcak olmayalı
Tosbaninannesi sbl_akrss ilk bir sene çok normalmiş sezeryanla doğum yapalı 6 ay olacak 2 /3 defa anca oldum bende
sbl_akrss Tosbaninannesi çok sağolun biraz rahatladım insan olmayınca aklına hemen hamile miyim diye geliyor 😒