Hilallsarac instagramda bangır bangır bağırıyorlar deprem diye. Kimse etkilenmiyor yada komşuyla konuşuyor etkilenmiyor
Bir anne bebegi için endişeleniyor korkmus bizimle paylaşıyor . Ayyy psikolojimiz bozuldu diyip hurrra saldırıya geçiyorsunuz. Neden ? Çünkü yüzüne söylemiyorsunuz ya. Açıp okumayın ozaman bile bile okuyorsunuz
Bende cok korkuyorum ve aynı şeyleri yaşıyorum. Neler yapabilirim böyle bir durumda bilemiyorum. Rabbım hakkımızda hayırlısını versin inşallah