terazikadini Bebeğim üstünü hep açıyor asla örtünmüyor odasının penceresi yarım açık ev 28 29 derece altına uzun eşofman üstüne de kısakol zıbın giydirdim öyle uyuttum ama sıcaklıyor mu üşüyor mu diye aklımda hep yanlışmı yapıyorum sizce?
civcivannesiii terazikadini odasının camını aşırı sıcak olmadığı sürece açmıyorum genelde balkon kapısı açık ordan hava geliyor. Üstüne de altına da kısa giydiriyorum üzerinide örtmüyorum zaten 5 dk sonra geri açıyor
Merveio14 terazikadini üşüdüğünü ensesinden ayağından anlarsınız. Hava çok sıcak uzun giydirmeyin isilik olur hemde çok sıcağa alıştırmayın soğuk havalarda zor olur sizin için Ben kızıma Şuan sadece zıbın giydirdim üzerini örtmüyorum zaten atıyor sabaha karşı soğuk olursa kısa şort giydiriyorum sadece
a-bukemm terazikadini benim kızım 11 aylık. Oda asla üstünü örtmek. Aynı derece sıcaklıkta ben sadece sıfır kol zıbın giydiriyorum. Fazlası günah ya isilik olur
terazikadini Merveio14 bazen bacakları kolları soğuk oluyor üşümüş oluyor üstünüde örtmüyor atıyor örtüyü odayı da ayırdık çok dönüyor uykusunda bazen yatağının ucuna kadar gidiyor zıbınla bıraksam üşür heralde ben bile sabaha karşı üşüyorum bilemedim şimdi soymalımıyım altını