Alperyekta37 Doğum yapalı 4 ay oldu hemen hemen hala adet olmadım yani aktif emzirmiyorum çoğunluk mamayla gidiyor normal mi ya
yagmurkokusu_ Alperyekta37 doğumdan sonra her ay düzenli oldum bir geçen ay 3 gün lekelendim. Sezeryan doğumda normal karşılanıyor doktorum 6 ay 1 sene bile düzenli olmayabilirsin demişti.
Banumeral Normal 1 sene olmayanlar var ben de 4. Aya girerken oldum korkma 1 seneye kadar normal diyor doktorlar
Banumeral Alperyekta37 benim bebeğim artık hiç emmiyor ne zaman sütüm komple gelmedi o zaman regl oldum
Krnirm Sezeryan doğum yaptım 18 ocakta bebeğim 6 ay 28 günlük bugun regl oldum ama az geliyor önceden 7 gün sürerdi doğumdan sonra hala 7 günmü sürecek yoksa daha azmı sürecek bilmiyorum merak ediyorum
Turuncgil Alperyekta37 4 ay 15 gunluk bebegim bende dün oldum ama sütümde azalma oldu regl olunca boyle bi sey olabilir mi acaba
Betulsark Benim kanamam bitti 15 gün sonra der olmaya başladım ve hal doğumdan önceki düzeni ile oluyorum bebeğim 4 aylık ben 3 kere adet oldum