Tukork Herkese merhaba Oğlum geçen hafta ayın 4.rota ve menenjit aşısı oldu o günden beri kusmasi arttı yediğini çıkarıyor birkaç gündür artış gösterdi bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Merveio14 Tukork merhaba normalde tam bitiyor derken rotadan sonra bizimde bi kusmamız yenilendi sonra düzeldi çok şükür