Meryemgundogdu Hlal-kaya ben Büyükçekmecedeyim aylık kontrollere hiç götürmedim çocuklarımı sadece 1 aylık yaptırdım o kadar. Ama çocuklar hastalanınca Büyükçekmece medicell’de Tahsin bey var akşam saatleri geliyor genelde ona götürürdüm.
Hlal-kaya Yagmur0507 medilife götürüyorum aslında Ayhan beye ama değiştirmek istedim çok teşekkür ederim
pineapple97 Hlal-kaya ihlasta oturuyorum siz? Ben hastaneden de memnunum açıkçası doğumu medilife da yaptım o hastaneden sonra birinci bana saray gibi geldi 😅
Hlal-kaya Bende ilk dogumumu medilife de yaptım sanem arasta ben caddede oturuyorum gratisin orda…ama birinciyi hiç begenmiyorum bana biraz ticarethane gibi geldi
Hlal-kaya Bugün ihlas 2 deydim arkadasim oturuyor…bende gratisin orda oturyorum Bellona falan var işlek olan caddede…evet ben o yüzden ikinci doğumu reyap neredia hanımda yaptım çok çok memnundum