denizyildizi__ evet var öncelikle hiç korkmayın düzelmeyecek bir durum değil biz 1 ay çift bez kullandık sonra düzeldi ben kalçasında sorun olduğunu da düşünmüyordum ya o ayrı, başka başka doktorlara gittik bir şey göremediler çok araştırdık pavlik bandajla düzelen var askıyla düzelen var, bebek anne karnında hareketsiz kaldığı için oluyormuş