QueenMommm emzik kullanıyor musunuz? Benim kzıımda öyle mesela ama tek farkı emmiyor devam sütü içiyor biberondan, istemiyor kendini paralıyor dövüyormuşum gibi ağlıyor yatırıyorum üstüne yorganı çekip elimi üstünde tutuyorum emziği takıyorum ağzına pış pış demeye başlıyorum, o krizi ancak böyle bertaraf edebildim bu size yazdığımı da anlık 1 saniyede yapıyorum hemen sakinleşiyor, sakinleşince elimi çekip pışpış sesi çıkarmaya devam ediyorum ve biberonu yanına koyuyorum o isteyince içiyor uyumadan bitirmiş oluyor