Seymagirgin Erenarden1 biz 5 aylıgız doktor bez cıkarmaya yakın onerdi sünneti.behcet uza gitmiştik bizde ama dil bitikliği icin. 20subata randevumuz var ama oraya gıtmıcem buyuk ıhtımal cunku hastanede hep yenı doktor var guvenemedm