Melekgzldr ben hiç 2 saati geçirmedim 1,5 - 2 saatte bir uyandırmlısın özellikle gündüzleri bazen yarım saat arayla bile emzirdim sık emdiği için de çok şükür hiç sarılık olmadı. Gerçi sizinki 25 günlük olmuş sarılık riski yok sanırım artık ama gelişimi için sık emzirin