Endmzakyol çok zor içiriyorum ancak açken önden 10 cc sonra mama yapıyorum uykuya geçişte mama içerken hafif ağzının ucunda biberon kalınca diğer biberonla suyu veriyorum anlayınca geri çekiyorum bardakla denedik alıştırma denedik cam denedim belki diş takırdayınca heves eder içer pipet denedik kaşıkla denedim kendi kaşıklarımızla oynamayı seviyor onunla denedim yok valla içmiyor anca çare bu doktorumuz içsin dedi teklif edin edince de bir vuruyor bardak su heryer ıslanmış.