1 ay oldu doğum yapalı hergün dahada stresli geçiyor ona rağmen.
Göğüslerim de çok sıkıntı yaşadım vıcık vıcık yara oldu emziremedim hep sagdim sütümü anne göğsüne uyumlu biberon başlığı aldık biberonla verdim bebeğim arada canım yansada emxiriyordum ama artık emmiyor sürekli ağzına alıp çıkartıyor kıvranıyor ben onu emzirmeye çalışırken biberonla vermek istemiyorum artık.
Ama bazıları da meme reddi olsa hiç ağzına almaz göğsünü diyor benim ki alıyor 2 dakika emiyor bırakıyor ağzında oynuyor çıkarıyor napicam ne yapmalıyım tecrübeli anneler yardım edin lütfen çok üzülüyorum bu duruma 😔😔