pinarozclk Merhaba güzel anneler. 20 günlük oğlum var acıktıkça mı emziriyosunuz ? Yoksa gece gündüz 2 saatte bir mi emziriyorsunuz ? Bu konuda emin olamıyorum sizlerden öneri istiyorummm. Önerilerinize ve fkirlerinize açığım.
Hayalll97 pinarozclk bende bebek istediği zaman, istediği kadar emzirmek en mantıklısı. Belli saate takılı kalmadan o ne kadar istiyorsa o kadar
melihaozen55 pinarozclk canım yenidoğanın saati olmuyor sütüm azdı ilk zamanlar yarım saatte bir emzirdim geceleri de 1 saatte bi emzirdim 😇 o çektikçe süt miktarı artıyor bence saat olayına takılma
Duyulurum pinarozclk 21 günlük oğlum. Uyuyorsa 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Uyanıksa istediği zaman veriyorum. Günde kaç saat uyanık kalıyor bebeğiniz?
Bertugunannesi pinarozclk her istediğinde ver kimseyi dinleme 2 saatmiş 3 saatmiş bakma kusarsa kussun kusan bebek iyidir ben 3 aylıkken gece 4-5 saat uyurdu vermezdim uyanmasın uyusun diye suan 7 aylık 9kilo
pinarozclk Duyulurum aa benimde 2 saat uyanık durduğu oluyor. Ama uyuduğu zaman en fazla 3 saat uyuyor kendisi uyanınca emziriyorum. Fazla mı 3 3 buçuk saat
Duyulurum pinarozclk kilo alma sorunu yoksa 3 3 buçuk fazla değil bence ama 4 fazla olur. Oğlum 2900 doğdu sonra biraz verdi 2700 oldu. Toparlanması için bol bol emziriyorum. Bizde şu an gece gündüz kavramı yok, günde bir ya da iki defa uyanıyor onlarda da 4-5 saat uyanık kalıyor. Bu bazen gecenin üçü oluyor bazen akşam üzeri bazen öğlen vakti 🤷🏻♀️
eylulnaz23 Kızlar bende kızım 4 aylıkken işe başlıycam emiyor ne kadar sıklıkla ve ne kadar süt vermeliyim ml olaraj emdiği için ne kadar vereceğimi bilmiyorum
Daghan20 27 Temmuz’da doğum yaptım ben de gece gündüz ayrım yapmadan 2,5 saate asla geçirmeden emziriyorum gündüzleri bazen daha sık emiyor geceleri de bazen daha sık emiyor Ama iki buçuk saati geçirme bence ilk ay
pinarozclk Daghan20 ilk 10 gün bende öyle yaptım hep emzirdim 2 saatte bir şu iki gündür kendisi uyandın diye bekliyorum emziriyorum bi yarım saat 40 dakka emiyo 3 buçuk en fazla 4 saat uyuyo sonra kalkıyo zaten ama bilemedim fazla mı oluyo. Aynı gün doğmuş çocuklarımız bu arada 😌😌
Zeynepklcskn 10 günlük bebeğim, her istediğinde emziriyorum. Uyuduğunda 1-1.5 saatte bir kaldırıp emziriyorum :)
pinarozclk Zeynepklcskn çok az değil mi uyuması da önemli bence açlık kadar en azından 2 saat yap bence
Zeynepklcskn pinarozclk doktoru saat başı demişti. İyi ki de öyle yapmışım, kilo alımı gayet iyi sarılıkta olmadı çok şükür. Tavsiye ederim. Yavaş yavaş süreyi uzatacağım bende