Merhaba hanımlar,bir konuda deneyim ve düşüncelerinize ihtiyacım var,13 aylık kızım,9.ayından itibaren yanımda yatmaya başladı,diş nedeniyle birkaç kez emzirirken uyuyakalmısım,artık sabaha kadar yanımda yatıyor ve gece birkaç kez uyanıyor,emmeden uykuya dalamıyor çünkü hep memede uyudu,uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama hala diş çıkarma sürecinde,eziyet mi olur ne yapmalıyım bilemiyorum,benim de bi senedir şöyle deliksiz 5 saat uykum olmadı inanın,artık beyin hücrelerimin öldüğünü düşünmeye başladım,söyleneni anlamıyorum,odaklanamıyorum vs uyku eksikliğinden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum,hem kendim için hem de kızım kendi kendine uyumayı öğrensin diye uyku eğitimi vermeliyim ama geç mi kaldım yoksa diş süreci de geçsin öyle mi baslayayım bilemedim