Kızlar oğlum 31 aylık bugün 6ıncı gün eğitime başladık ama hiç bir ilerleme yok tuvalte götürünce ağlama krizlerine giriyor kıyamet koparıyor zorla götürüyorum en az 30 dakika kalıyoruz işte ben hikayeler anlatıp telefondan araba resimleri gösterip şunu bunu alacaz demeler falan ama asla yok ilk 3 gün damla damla yapıyordu ama dünden beri tuvaletini tutuyor şöyle söylim neredeyse 6 saat falan çişini tutuyor ve bu saat aralığında denk getirirsem tuvalete yoruyor getirmezsem altına kaçırıyor bugün tam 6 buçuk saat çişini tuttu götürdüm yapmadı ben tam namaza durdum o altına kaçırdı 😭ne yapayım devam edeyim mi yoksa beze geri mi dönmeliyim 😭