Prensescik Biri 4 diğeri 2 yaşında kızlarima nasıl ve hergunmü vermeliyim tatlı kasigiylami kullanan varsa söyleyebilirmi birde kızım kreşe başlayacak en çok onun için aldım bağışıklık için iyiymiş diye duydum faydası oluyormu gerçekten
Ist2121 Prensescik tatli kasigi ile verebilirsimiz her sabah. Ben vitma kullaniyordum 200den 400 tlye cikti bir ssisesi zuhre ana aldim begenmedi icmiyor :) normalde surekli cay cay diye isterdi sanirim begenmedi tadini
merkursavascisi_06 Prensescik 11.5 aylık kızıma bazen yoğurda karıştırıp veriyorum bazen de sulandırıp içecek olarak veriyorum
livanurvealpinannesi61 Prensescik 1 tatlı kaşığı verebilirsiniz bizim bir şişe bitti meyve suyu da yapıyorum ben
livanurvealpinannesi61 Ist2121 bende kullanıyorum tadı çok güzel organik gurmemin var 315 gr 100 TL iki şişe 200 TL